What if I dont?

Min helg var fantastisk!
Mamma, pappa och min kusin var hos mig och hälsade på :)
Vart en riktigt stressig dag på fredagen då jag slutat jobbet, var tvungen att handla till middagen jag skulle bjuda på, och lite städning. Det gick undan och helt plötsligt var klockan 20.30! Då ringde jag och kollade så dom verkligen hade åkt åt rätt håll, men dom var bara ute på E4 precis. Så det tog inte lång tid så var dom hos mig.
Vi myste till det med lite spel och sedan riggade vi upp för 4 pers i mitt rum ;)
Lördagen klev vi upp i hyfsad tid och drog iväg till Kista Galleria. Inhandlade inget speciellt. Sedan åkte vi vidare till Stinsen, där köpte jag däremot en tröja på Gina tricot, en ersättare utav den tjocktröjan jag visade här innan, jag får se om jag köper den, kunde inte riktigt bestämma mig. Detta var en T-shirt med lite Usa-flaggan känsla ;) wiooo...Sedan drog vi hem och köpte med oss pizza. Riktigt gott på pizzan vid mig!! En grekisk resturang typ.
Kollade på TV och myste på. :)
Söndagen var de tänkt att vi skulle på julmarknad och sedan äta julbord på Ikea :)
Men det blev istället Jakobsbergs C och Häggvik igen, letade efter mina små Rådjur från JYSK som jag ville ha. (Se nedan)
Vi åt julbordet på Ikea som var kanon gott. Minus att inte det var prinskorv utan Ost o bacon korv.. :/
Igår var jag i Kista och yrade, köpte en liten julklapp till mig själv :)...hihi
Im super happy!!!

Verkligen skit söta, 169 kr






Så jävla go låt. Kan inte sluta lyssna på hans röst.
Matthew Mayfield - Element

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0