Dazed and confused

Med en och annan konstig känsla vaknade jag upp imorse efter att ha drömt.
En dröm som var äckligt jävla verklig och jag hoppades så jävla mycket att de kunde varit verklighet.
FAN! Fan...FAN!!!!!!!!!!!!!!
Lämna mig ifred nu. Jag orkar verkligen inte mer.
Känslan att verkligen få reda på vad jag vill, vad mitt liv har sagt mig de senaste åren.
Som bortblåst, och kommer aldrig mer tillbaka. Jag får klara mig utan helt enkelt.

Jag jobbar, lite snöiga banners håller jag på med. Sedan ska jag hem och då blir det att ta en sväng på IKEA. Har ett litet projekt som ska vara utanför våran ytterdörr. Det blir säkert fint! :)

Bombar er med lite bilder från lägenheten så länge.

Min säng, sänkappa från HM, påslakan IKEA, England kudden + röda lakanet Ellos,
och slutligen pläden som jag snott utav mamma, päls pläd av något slag.



Närbild, och tavlan där är ifrån Dollarstore. :)



Här har vi min expedithylla som jag även hade på Laggkärlet..
Den rymmer mycket krims krams, och jag har mycket sånt...haha




Mitt fina smyckesträd, från Inn och finn här i Stockholm!
Futtiga 89 kr gav jag för det.




Min klädhängare(IKEA) och min golvspegel från ÖoB.
Korgen ni ser till vänster är från min mosters företag. Finns i fler storlekar.
http://www.houseofwoods.se/




Fönstret på mitt rum. Heltäckande gardiner ifrån IKEA,
Lampan ÅRSTID från IKEA, Peace bokstäverna har jag inhandlat på Boom,
Min orkidé är ifrån IKEA och även så kruklampan som hänger där(Petat ihop själv)



Min Malmbyrå pryds med lite allt möjligt. Ett fint gammalt fönster
som min far har haft liggandes i garaget. Text skylten är ifrån Åhléns,
Qet är ifrån Chilli här i Barkarby och dom småa ljuslyktorna även där från mosters butik.




Hallen, med inte så avancerade möbler.
Städskåper till vänster och skohyllan o de är ifrån IKEA.




Köket, ljuslyktor från mosters butik på kökbänken.




Mina fina burkar och shit! Klisterlapparna är ifrån Panduro och
burkarna lite överallt ifrån. Ikea, Dollarstore bl a.



Köksbordet som Lars har slipat på. Stolarna är köpt på IKEA,
Lampan är ifrån IKEA,
Tabletterna är köpt på Chilli!





Köksfönstret. Har ärvt ljuslyktorna av moster, servetthållaren från Dollarstore,
Lampan är ifrån Ullared och blomman från IKEA :)




Här har vi den dära soffan ja! Den har vi fått utav våra grannar, som bodde här innan
och flyttade bara en våning under oss ;) Den duger gott och väl, eftersom vi inte har någon!
Gråa kudden från mosters butik, kudden med text på är från Ellos, roskudden från Rusta
Och filten är ifrån IKEA! Super fin!



Ljusfat ifrån Morsan, köpt på nån homeparty om jag inte minns fel.
Ljushållarna ifrån IKEA, och den ljuslyktan ifrån Bolagret i Stockholm.





Min trapp pall ifrån Ellos, med klistermärken från Panduro,
Vasen är ifrån mosters butik igen,
plåtlådorna ifrån Blomsterlandet




Här har vi balkongen, inte så mycket att använda just nu men ibland så :)
Möblerna är billigt köpta på Claes ohlson,
mjölkannan från Erikshjälpen,
och ljuslyktorna är ifrån Inn och finn.



Slutligen utsikten från våran balkong. Super mysigt, ibland kommer det kossor och går förbi!




Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad fint ni har det gumman!! Längtar verkligen tills jag ska komma ner och hälsa på. Puss! <3

2011-11-24 @ 20:03:44
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Candy

Fan vilken snygg soffa :D

2011-11-24 @ 21:22:40
Postat av: lina

gud superfint och mysigt ni har det :)

2011-12-03 @ 01:00:51
URL: http://liinua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0