Barnvakt ♥

Hejhej, nu var det ett tag sedan jag skrev igen :)
Inte hänt så mycket heller för den delen.
Jag har varit barnvakt nu åt min kusin Alex i någon dag. Vi har spelat WII, DS, sätt på film och varit på donken bl a :) haha.. Senare ska vi åka till mormor och morfar och äta middag för att Marie kommer senare och hämtar Alex där. Annars händer inte så mycket mer idag. Jag ska bara ta det lugnt. Imorgon kommer bror min över för att vi ska meka lite. Jag håller på att "leta" en ny bil åt mig lite hastigt. Det går inte så värst jätte bra att hitta nån så vi har funderingar på att flytta över motorn i den vita :) Fast det är ingen idé.
Om 18 dagar så är det 20-års fest för mig.. :D Om det blir som planerat hyr jag en lokal i stan.
Aja, återkommer mer om det :)
Nu tänkte jag se på barnprogram med Alex :)
Jhonnie<3
hejhej


MIN ÖNSKELISTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0