magsjuka ♥

Hejsi :D
Jag jobbade ju i måndags med Majaabaja :) När jag kom hem började jag med att spy....spydde heeeela natten :/ Somnade på soffan med hinken haha.. Somnade till några gånger men det var inte länge. Sen på morgonen somnade jag typ 1h och det var huuuur skönt som helst, men så fort jag satte mig upp spydde jag :S blä!
Igår gjorde jag inte mycket, bara låg och typ satt vid datorn :D Försökte äta lite olika saker och det enda som riktigt gick ner var vispad cola (y) blääsch!
Idag onsdag mår jag mycket bättre! Jag ska försöka äta något nu :) blir tydligen soppa som pappa köpt hem. Och snart ska jag åka och hämta mamma, vilket jag inte orkar men jag måste väl.. Foten har heller inte blivit så mycket bättre haha..haltar runt fortfarande :D
Hoppas ni mår bra iallefall :)

Jhonnie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0