maskinen ♥

Igår var det förfest som gällde hos Sonja med Emma, Emma, Rebecca och Veronica :) Det var super trevligt! Vi vart lite osäker på att komma in jag och Sonja men de gjorde vi.. :D Dessvärre hade Emma och Emma inga biljetter :( Usch det var tråkigt. Hade varit roligt om ni var med !! Sen att det hände som de hände med dig Emma, blä..... det är bara att kämpa vidare gumman, <3 livet suger jag vet...
Väl därinne så röjde vi till Maskinen, super duper roligt, haha.. Mycket folk som man kände.. Senare åkte Veronica och Rebecca hem, jag och Sonja var kvar ett litet tag fast vi ringde efter min far... annars gjorde vi inte mycket. JO!!! Vi satt och kolla på folk som dansa alldeles ensam typ :D Så tog jag av mig min högra sko de gjorde lite ont. Då upptäcker jag att den e helt keff! Tänkte aja bara bita ihop så tog jag på mig skon, jo visst ? Fan va ont det gjorde kunde inte böja fot jäveln hahaha. Så sonja och jag hämtade jackorna för att gå ut...Ringde efter pappa så fick han ta med sig något jag kunde ha på foten och hjälpa mig att gå till bilen, haha.. aja sonja fixa en systempåse som jag satte på foten hahahaha... :D Snor halt det var med den på haha men jaja, det gick ...tack vare sonja från stadshuset sen mötte vi upp pappa :D Tack, utan er hade jag nog dött i en snödriva <3 haha.. :D
Sen på vägen hem köpte vi donken ooh gott det vaaaar....
Sen väl hemma låg jag vaken ett braaa tag fast somnade efter någon timme. Sen har jag vaknat hela natten av att foten gjorde ap ont blä :/ Men jag fick iaf lite sömn .. Så idag har jag inte gjort mycket, bara varit hemma, pratat med älskling massa och ska väl snart försöka soooova, är så trött. FAST först prata med Jhonnie <3
Hej mä er :)
Emma, krya på dig gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0