lost

Jag har varit och tävlat i Ljusdal på senaste tiden. Där följde Emma med och resten av familjen :) Det var 2 dagars så vi hade med oss husvagnen. Det var en jätte trevlig tävling och jag är nöjd över mitt resultat! Etta, tvåa tvåa och svartflagg. Jag kom in i Afinal där jag tog en tredjeplats. Och jag fick även en bil som jag budade på :)
Så har jag varit och tränat i Kramfors där jag fick 2 stenskott på köpet.
Nästa tävling som står på schemat är Övik. Är så glad över att min saab äntligen börjar gå lite :) Så ska köra den då! Vi får hoppas på det bästa eller något.
I övrigt så var vi och hälsade på Selins igår. Mysigt hus de har! :) Vi var där hela kvällen typ. Skulle bara lämna ett grenrör men de vart en massa tjoffs :D Vi fick fika också, sötisarna!
Just nu sitter jag och gör inget, lyssnar på massa söta akustiska låtar. Ska hämta mamma runt tre nån gång och sedan ska jag invänta Emma :D Hon ska komma hit, vi ska leka med kamerorna :D Så hade vi tänkt åka och införskaffa oss så vi kan göra en ljusbox. :) Det ska bli roligt och se om man lyckas :D

Nu får ni en skön låt här. Den här killen är ganska mysig :)
Han sjunger många olika låtar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0