tågresa ♥

Morfar kom och hämtade upp mig och skjutsade mig på siba för att köpa nya skullcandy inear, jag har tappat bort mina. Sen till tågstationen! Så just nu så sitter jag på tåget mot Karlstad. Jag ska byta i gävle och stockholm, jag är framme i Karlstad 22.10...
Där kommer Liden och plocka upp mig :) Så på fredag bär det av till bobo för LAN! Nu börjar jag bli lite pepp på att träffa allt folk iaf :D Det ska bli super roligt ju!
Ska försöka shoppa lite också för jag känner ett konstigt begär inom mig..haha! Jag fick iaf tag på leggingsarna på MQ för er som undrar. Hon i birsta hade sagt fel till mig! Dom hade inte fått in leggingsarna i stan förra veckan ..Dom fick in dom igår! Vilken tur jag hade där alltså! Skulle kunna gjort allt för dem dära leggingsarna, så grymt snygga! =)
Nu så är vi i hudiksvall. Snart gävle :D Då är det byte till Stockholm, hehe ..
Jag har ju köpt L4D2 och demon släpptes igår! :) Jag har inte hunnit spelat än men snart så!



Jag åker ingenstans utan min Elina, speciellt inte till Karlstad <3
(cam på tåget. HUR NÖRD ÄR INTE DE LIXOM)

Kommentarer
Postat av: Candy

Ooh fan va nice med leggingsarna :D jag gick å undra varför du inte hade hört av dej :O

2009-10-29 @ 18:56:00
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0