hallon! ♥

Slutet på denna överdrivet svin irriterande dag var de underbaraste kan jag lova! Efter att plågat sig med en massa minnen så släcktes lampan, tändes 3 st värmeljus, kläderna slank av och fick känna ångorna svalla mot huden. Klev in i den skållheta duschen och bara njöööööt. Blunda och bara släppa taget om sig själv, åh fyfan va härligt. Efter att jag duschat klart torkade jag mig lite lätt och satte mig på golvet. Släckte 2 värmeljus och ställde de tredje framför mig, bara glodde och tänkte mig igenom de jävla minnena som vägrar släppa...det var så skönt!
När jag kände att de fick va nog så haffade jag åt mig min lotion och smörjde HEEEEEELA mig med hallonlukt! Nu kan inget vara mer perfekt! Snälla kan man inte få göra det här hela dagarna? Stänga in sig i ett litet rum med vatten, värmeljus och lotion! Bara måååå! Nu har jag tagit på mig tofflor och krypit in i en filt.. <3

Senare idag är det tisdag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag kommer nog jobba på med mitt medieproduktions projekt. HAHA!
och längta lite till Karlstad som jag gör varje dag nu...<3

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0