<3 ♥

Vad äre för dag idag egentligen?
Ehm, de här dagarna har sömnen varit som bortblåst :) Jag har spenderat nätterna till att sitta vid datorn, spelat cs, lekt i photoshop, youtube, king.com och sist men faaan inte minst med underbara jhonnie på msn <3
Jhonnie är nog den sötaste prick jag känner, :) En skönare kille får man leta efter, jag har hittat han iaf <3

Jag har också gjort lite "nytta", målat klart fälgarna med lite fuskjobb och bytt till dem :) Tur att jag hade vinterdäck idag, jävligt halt...hehe
Sedan så har jag skjutsat mamma lite här och var...Och varit på UV, gick helt ok..

LAN känslan börjat avta idag, vet inte vad som hänt. Jag hoppas den kommer tillbaka strax, menar det är ju dags nästa vecka :) Jag ska även införskaffa mig en mus (eventuellt mx518).... och en tuff matta till :) Kanske jag blir nöjd då, eller va tror ni :)...



Tänkte uppdatera med lite nya (mobil)bilder till bloggen...hehehehe...

höst <3

Utan cash försöker jag hänga med i modet ändå! Kängor från HM! :)



Och en fin bild på min älskade vän. Jag saknar dig Emma!



Fälgarna på bilen...ehh! Påstår definitivt inte att det är fint, men finare än innan.



ohh darling, you are..the only exception..

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA MEN FIN BILD PÅ MIG?! hahahaha love you

2009-10-20 @ 19:00:54
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: martin

svart är HC



hänge med mode utan pengar.. känner igen detdär:(

känner du också att LAN peppet börjar avta:O same here..:(

2009-10-20 @ 19:35:48
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0