school ♥

Sitter just nu uppe i tornet hos Niklas och Mats :) Mats sitter och skrattar med hörlurarna på :D och jag o Niklas sitter och diskuterar lite nti matchmaking :D Annars så har vi gått igenom min kokbok lite mer och så :) Det är så roligt att vara här för att allting är sig likt, det är super roligt :D Vi sitter och släktforska lite inom NTI :) haha....publicerar kanske någon dag våra funderingar (a)
Annars så är det 12 min kvar tills jag ska på Religions lektion :) Har grupparbete, håller på med jehovas vittnen :D
Oh i helgen kanske de händer något skojsigt, vi får hoppas..
För övrigt så ska jag ut med Emma och Emma :) <3
Och den 3e december åker jag till Stockholm :D hihi! SONJAAAAAAAAA <3
Men nu så ska jag gå vidare till min lektion, hade så bra.
Hej mä er! :)

jhonnie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0