påväg hem! ♥

Nuså sitter jag på tåget..Har åkt tåg nu i 5 h...6 h om man räkna med lunchen i sthlm ;D Igår såg vi på zombieland, helt ok film... hehe :D
Lirade cpw....HAHA.. me grabbarna igår ;D Fan vad jag älska er :D Jag skrattade tills jag grät! Så galet :D <3
Somnade rätt sent ändå, runt 4...glömde ställa klockan så vi klev upp typ 0930 nånting :/ 10.25 gick ju tåget så de var ju ba stressa och packa ihop allt :D hahhaha....
Men det funkade det med =) Bobo skulle på skolen så liden skjutsade mig först till tåget :) hehe...
jobbigt att säga hejdå! kommer sakna er enormt =/ Trivs så bra i erat sällskap guuys....
På tåget från karlstad till stockholm så var jag as trött..men kunde inte sova...30 min innan jag skulle av så vart jag dö trött...då började jag halv sova, så tog en energidryck...hann dricka typ halva så somnade jag med den i handen =/...
Åt lunch med min gamla gymnasielärare Lisa i sthlm, hehe! Så sjukt att världen är så liten ^^
Nu är vi snart vid söderhamn tro jag, lite försenat ...vettefan varför men...
Så bestämde nyss att pappa hämtar mig...om snart exakt en timme är jag framme. Skönt!
När jag kommer hem ska jag nog duscha så jag piggnar till lite. Kan inte sova förrens senare ikväll för jag vill kunna sova inatt! Eje ringde förut och ville komma förbi med tomazz, sååå, de ska få komma och dampa lite med mig tills jag somnar, haha!
Hoppas ni har det bra mina vänner, tänker på dig Emma...
Vi ska ha så mysigt och roligt i Stockholm så de är inte sant! <3
hej

Kommentarer
Postat av: Candy

cpw :D

2009-11-02 @ 20:06:52
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0