kärleksmums ♥

Idag har jag sovit en massa idag, tokig som jag var så när jag klev upp bakade jag! Kärleksmums :) <3 De blev hyffsat goda för att jag gjorde glasyren utav mörkchoklad :) hihi!
Jag fick ett sms av mamma om att jag va tvungen att fixa mat själv och att det inte fanns något hemma ^^ Så jag fick åka iväg på maas och köpa kebabtallrik med mig hem :D slängde i mig på en 15 min sen åkte jag och hämtade majan! :) Åkte bakom värsta mesproppen fick typ damp :s
Men ah vi kom fram i tid (a) Jobbade och stod i sen åkte vi hem runt 21.00 :) Väl hemma sätter jag mig efter alla jävla jobb timmar gud så skönt, så fick jag komma hem till älsklingen min och äntligen prata <3 tills nu...halv fem! Mellanåt har jag spelat lite CS med kompisarna :) De va så roligt att jag äntligen spelade som jag brukar! Har inte gjort det på flera veckor nu..Får hoppas det håller i sig :)
Nu tänkte jag faktiskt vandra till sängen för att sedan vakna och åka till skolan vid 15.00 :)
Hej mä er!


måste bah säga du är så sjukt underbar sötnos :D du får mig alltid att le <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0