förlåt mig! ♥

De va ett tag sedan jag uppdaterade här alltså :D Men hmm vart ska vi börja....
Har legat sjuk i över en vecka! Feber, halsont, spya och ont o öron. Usch kan jag bah säga! Har bara legat och myst alla dagar typ. Stickat en massa har jag gjort :) Och TV såklart! haha...

jo! också har jag köpt en ny telefon :) Jag bestämde mig bara för att köpa en ny telefon och åkte och kollade ut en ... Sen dagen efter va jag in och köpte rosa Samsung s5230 på mediamarkt :) Lillen Elina ville att jag skulle stå för en till henne med. :) (hon är ju inte 18) Så vi åkte in dagen efter och fixade en till henne, en vit, fast vi bytte. Så jag tog den vita och hon den rosa :D Mycket nöjd är jag hittils!

Idag har jag varit och ätit på biteline med mamma och pappa :) Mysigt och gott! Annars har det inte skett mycket, jo jag har hämtat bilen hos mormor och morfar. :) Har planerat med Emma och Emma att vi ska gå på bio på lördag och sen ut på krogen. Det ska bli roligt! :D
Hade bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

DU ÄR FINAST PUSS

2009-11-23 @ 15:35:52
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0