Bobo&Backie ♥

En dag i veckan här så snackade bobo med mig på CS :D Han bah, "Tänkte komma på fredag, får man det?" HAhaha, jag bara men klart du får, det är bara komma det. Så efter massa spaningar efter resor och sådär så kunde Backie följa med :) De kom i fredags kväll :D Åkte och hämta dem med min bil så skulle parkera om bilarna, då råkade jag köra ner pappas bil i diket :D det bah hängde ner halva bakänden, jag fick inte upp bilen ur diket utan pappa fick hjälpa mig. hahaha. Så aja efter ett tag så var jag inne i stan och hämtade dem :) Vi åkte hem till mig och käkade några mackor sen begav vi oss vidare till Emma i skogen för att överraska Elina :D De satt och såg skräckfilm, danne, lappen och hon :) Vi gick köksvägen och så fick backie och bobo gå vardagsrummet, så gick vi andra vägen och skulle tända :D HAH, sjukt roligt! Elina trodde först det var 2 st andra personer och sa, "Vilka jävla idioter"....så när Emma tände så fick hon typ hjärtattack :O hahahah sööötnosen! Hon sa att hon inte blivit så här överraskad förut :) Det var roligt att delvis va med, och sen arrangerat lite och se hennes min :D
Aja igår, (lördag) så jobbade ju jag till klockan sju någon gång. När jag kom hem åt jag tacogratäng och elina hade varit ute och roa dem på birsta :) Sen vart det lite tjorvigt med att bror ej var hemma men det löste sig också. Emma och Emma fick vänta lite länge bara :/ Så drack vi och lyssna på musik :) Körde lite "Jag har aldrig", Där lillemma drar på andra kortet "Jag har allltid bla bla bla" :D sjukt skoj,
00.30 tog vi taxi ner till staden. Vi gick till BK och satte oss där inne, dansa lite och drack lite :) Vid 03.45 började jag och grabbarna bege oss hemåt mot timrå :) Emma och Emma hade åkt innan och Elina hon åkte taxi vid kvart över ett, stackarn :/ <3
men vi hade det kul ute på krogen och när vi kom hem så kunde jag inte sova...mådde inte speciellt bra så gick ner, så hade med mig jhonnie också<3 tur de.....du vet att jag tycker om dig sötnos!!!!! :)
Jag somnade iaf nån minut sen kom bobo och väckte mig :D haha, somnade när dom pratade på varsin sida av mig :D haha, sen vid 3 ngn gång drog vi oss mot stan och gick på julskyltning lite och lite affärer :) jag köpte en kofta på gina tricot för 99 kr :D Haha ja men vi var så hungriga så vi tog en subway macka och en KAKA:D Mums! Efter det kom pappa och hämta oss då var vi en snabbis upp och hämtade mina grejer hos brorsan. :D Vi åkte sedan och hämtade mamma...dom hette Kakor! men sen läckerheten?????!! (NU ÄR JAG TRÖTT VET INTE VAD JAG SKRIVER........)
Men iaf, vi va på citygross sen en snabbis sen hem :) Väl hemma då åt vi mat, pomfritt och grillkorv :D hihi! Så resten av kvällen har vi spenderat med wii och datorer :) Elina hon ligger och sover för att imorgon komma de bli en tung dag på skolan för henne! Hon har projektarbete och vet ju själv vilket helvetes jobb de är :D ...usch! Det kommer gå bra det vet jag :D
Just nu sitter jag och ser lite på parlamentet, skriver blogg och pratar med min söta Jhonnie! <3 Det är alltid lika roligt :D hihi...imorgon blir det plugg och sådär innan prov på tisdag. Vi hade tänkt att äta bigboy imorgon och sedan åka på laserhallen :D Det ska bli roligt tycker jag! :)
Ni får ha de så bra, hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0