trött tjej

Måndag, tisdag och onsdag denna vecka har jag och Emma varit ambassadörer för skolan. Jag vart jätte trött efter de dagarna ;p..
Och torsdagen vare skola. Men när vi kom dit så vare eget arbete på religionen och mats hade magsjuka.
haha.. så himla nice..
Torsdagen bestod av ganska mycket att göra. Åkte runt runt sedan när jag väl var hemma så vare ba stress med mat åså. Men de gick ju för sig. Jag är glad för bra sällskap och så :) Det var jag, Daniella, Tomas, Eje och Zhara =) Vi åt grillspett, mums ;D Fast de va lite jobbigt att grilla och att de typ inte blev klar för min grill är helt CP...
jaja men de gick ju för sig. Kallt vare ute också haha :P
aja men de var nice..
I fredags firade vi Anna. Hon fyllde år i tisdags igentligen..Precis som Emma S :D
Det var också super trevligt :) Vi åt laxspett där.. mums..
Idag, lördag..Så ska jag ut och åka lite sådär.. Alex är ju här så vi ska försöka skjutsa hem honom senare :D
haha, jaja men. Nu måste jag släppa ut tindra hon är helt galen :D

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0