Spindeldrama

Jag vaknade imorse och började gråta. Då vare ju en jävligt bra start på dagen, menar att åka till skolan.
Jag somnade om men inte många timmar. Satt och spelade på king.com och tänkte på hur dagen skulle se ut.
Sofie hade skrivit till mig imorse att hon klarade tentan :) Det tyckte jag va bra gjort av henne! Grattis på dig gumman!
Lycka till med resten av pluggandet :D<3

Damp ungarna Eje och Tomas kom förbi strax före två haha. De ville socializa lite granna ;P Vi gjorde inte så mkt, vi satt ba och surra :D
De skulle hämta odin på dagis så de for rätt snabbt : )
Nu så sitter jag här och har precis städat. Fick upp en bamsing till spindel! Håller på att dö nu!
Den kommer att äta upp mig känns det som! Stor jävla svart spindel! USCH!! Vill inte lwpodkwookweoå..
de var med lill dammsugaren också. Så den har stor chans att komma ut å ta mig!
Idag ska jag jobba, klockan fem. Hoppas inte att vi  måste hoppa in i storkiosken igen. Men det tror jag nog inte då.
Dagen fortsätter med korsord och king.com :)
Hej mä er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe..tackar igen! :) FY TUSAN FÖR SPINDLAAAAR!!! Det värsta jag vet alltså! Släng dammsugarn!

2009-03-10 @ 23:56:31
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0