Skoteråkning

Sportlovet har det inte skett så mycket. Elina har varit hos mig, jätte mysigt! Vi åkte i måndags tefat, as skönt! Fick fet blåmärket på skinkan.
Söndagen innan åkte jag skoter, det var hur kul som helst :) Med pappsen. Vi åkte till snägden, fikade korv..
Så sen har ante varit här lite i dagarna..
Lördags var vi hos mormor och morfar, åt mat. De såg på hockey och jag somnade på soffan :)
Sedan på kvällen for jag till Malin där Ante var. Hade med mig Elina och Daniel, vi spelade "Med andra ord" as kul!
Idag söndag, for vi ut  med skotern :)
Danne tog mig bakpå :D hahaha! Pökade sönder grabben :(
Kricka hade Anna bakpå.. =) Vi åkte till snägden igen! Haha så jävla guppigt, så vi kunde inte åka längre.
Aja men det var jätte skönt att vara ute! :D
Nu så har jag gjort slingor, ser åt helvete uuut!  hahaha iaf för de blev så blekt..
Men det är ingen fara ;D är nöjd! För så här ville jag ju att det skulle bli till slut!
Ska gå till maggan nu och fråga vad hon kan göra med mitt hår :)
Aja, dusch nu! Hej då!
silverschampooo

Kommentarer
Postat av: Candy

Aaa jag vill oxå spela "Med andra ord" men jag känner ingen som har det å tycker om att spela >_<

2009-04-09 @ 00:51:44
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0