Student 2009!

Nu börjar det närma sig.. Lärarmiddagen är avklarad, alla inför studentfester är avklarad, målat lakan till lastbilen...
Nu är det fan nära :D Imorgon lämnar jag in datorn! Haha! Helt sjukt endå.
Igår var det middag på olearys med klassen, el och lärarna. Det var mysigt :D Så drog vi på BK efter det, sög!!
Idag så var vi ju på birsta och handlade lakan, sprayfärg :D Jag fick spraya lakanen! HAhaha huvva :D Hur kan de lita på  mig lixom! Aja blev vel helt ok. Ni får se nåndag framöver ;)
På torsdag äre ju champangefrukost sen ska jag iväg och sminka mig och fixa håret.. :) Sen äre ju ba klä på mig och va redo ba! :D hahaha
Aja, det ska bli roligt. Jag tkr de ska bli lite kul iaf :D ELLER VA?! MYCKET KUL! =D
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0