För jag har tagit studenten!

Studenten 2009, Cecilia Ytterbom
Ja trodde ni ja! Det är så att jag ska läsa upp 2 kurser och det kommer ju att bli himla kul. Eller så inte =/..........
jaja, jag tog studenten endå.... =(
Onsdags vare fest på stadshuset. Träffade typ INGEN..Jo fredrik och hans kompisar...Det va vel helt ok endå..men inte så jävla roligt
I torsdags small det. Jag hade blivit förkyld som jag vet inte vad.. Champangefrukosten vart vi försenade till. Men vi satt där ensamma på en barkbänk jag och Emma och hade det så himla mysigt! :) Min morfar kom och hämtade oss 0830 och skjutsade oss till Maries jobb. Där fixade vi oss...Hon sminkade mig, fixade mina naglar och fixade mitt hår :) När klänningen kom på såg det ut som jag skulle gifta mig. HEMSKT! hahaha :D

kl 10 sprang vi upp till skolan där vi kollade på studentfilmen, den var så mysig! Lite jobbigt att den va för mkt intern, men den var bra endå :) Vi gick vidare till stadshuset för att äta lunch, det var faktiskt ganska god mat. Sen så var det dags att gruva sig för utgången. Vi kollade ut genom fönstret å ja, där stod ju alla..
Och man började se på saken: "Går jag ut genom den här dörren, då försvinner skolan för all evighet ...då kommer jag ut till vuxen livet där jag kommer att vara en av alla i hela världen....jag har blivit vuxen nu..."
uuuusch! Men jag försökte peppa endå, vi var först ut :D Sprang och gick lite allt möjligt sådär, upp på scenen och började ställa upp oss. Sången gick som förväntat, typ nästan inte alls. Vi skrek lite "MP3B" istället :D
Sen klev vi ner och sökte igen våra nära...
Då small det igen :D Vart påhängd fan allt möjligt i hela världen! hahaha :D Ni är så himla gulliga alla mina nära! <3 taggade lite efter att jag pratat med några personer och alla knäppt kort. Hängde av mig till typ 4a grejer och gick iväg att hämta Emma för vi skulle gå till lastbilen. Vi klev upp på den fick hjälp av Victor! :D Sen vare bara röjj i en timme! FYFAN VA VI ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!! :D
När jag klev av så hämtade bror mig och tog mig till utanför mojo. Där kom en jenkare och hämtade upp mig :D Lasse! Fick glida runt i den några varv och känna mig cool ;) haha för himla gulligt att fixa det åt mig :)
Sedan for vi vidare till bosvedjan för att äta och ta emot folk och presenter!

I present fick jag en massa pengar! Rättare sagt ungefär, mer än fem tusen om man räknar med datorn som mamma och pappa köpte ut åt mig. Fick bensincheckar :D Wii balanceboard! Ett efva attling halsband..Ett glasögon fodral =D Och några smycken ifrån forever 21 =) Sedan fick jag säkert något mer! Men när jag sitter där och öppnar så kommer morfar med tårtan. OCH DE VA SÅ GULLIGA! DE HADE FIXAT MED MIN FOLKRACEBIIIL PÅ!!!! :D ni får se kort där neranför! ÅHH!! :D Vart så himla glaaaaad =) Den var jätte fin! Vi fikade på den, as gooooooooood! :D
Det började lukta party på kvällen så att emma kom förbi och hämtade upp mig så drog vi upp till Jenny. Där satt vi ett tag och klunkade i oss. Min förkyldning började att bli värre, men det sket jag i :) Ner på aveny, röja som fan gånger 100000... Träffade fredrik, mattsson, ante och dem, även igen .. Sedan kände jag vel bara några st, andreas e, sofie w...osv
Det skulle bli en väldigt tidig kväll för mig! Förkyldningen tog knäcken kände jag. jag ringde efter pappa 01.20...och allt eftersom så vart jag tvungen att stanna för sofie skulle åka hem med mig. Det blev ju som de blev..
Ja åkte hem vid 02.30 och på hemvägen va jag tvungen att spy. När vi kom hem somnade jag på toa golvet, gud va skönt de var! Förstår dig nu fredrik varför du ville sova där ibland ;p...
Ja fredag så vare bara vila vila vila, kunde inte prata inte andas ingenting! Jag valde att sitta nykter och köra istället :) Fick med mig emma och dem! Det var bara att åka in på stadshuset och utanför träffade vi tommi och jenny, =)
Kvällen gick som den gick.. började rulla hemmåt och skjutsade hem Sabina. Sen hem och lägga mig i sängen...
Idag är allt bara värre, halsen, öronen, näsan...USCH! Ska nog vila denna dag hoppas jag. Orkar fan inte gå ut i think =/..
Nu har ni fått er ett redigt inlägg. Ni ska få se lite bilder nu med så ni tkr det är ett lite roligare inlägg iaf :)














Kommentarer
Postat av: Martin

Riktigt trevliga saker du fick.

2009-06-14 @ 14:10:19
URL: http://paramnesia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tackar! :) Hade mycket trevligt, å fick massa fina saker. :)

2009-06-22 @ 21:45:30
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: My

Hej hopp!

Vilken fin blogg du har :)

Hoppas allt är bra med dig?

2009-06-28 @ 20:39:59
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Linda " Rosa chica "

Hej :)

hur har din helg varit?

svara gärna i min blogg så jag kan se svaret

ha en trevlig kväll :)

2009-06-28 @ 21:36:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0