trött

Hej allesammans!
Har skett alldeles för mycket nu istället hahah. :D I onsdags vart de bilbingo i stan :) Och igår torsdag vart de bilbingo i Ljustorp :) Imorse var jag skapligt trött när jag kom till jobbet. Kunde knappt se typ. Och då äre ju så mysigt att komma till Marcus, joffie, petter och sandra :D hahah!
ahh men lite tärt att lämna dem alla idag faktiskt, man får sån rolig kontakt. Kommer garanterat sakna Marcus humor haha, :D Och Bennys! :) Idag på jobbet vare en skit dag. Klippning på stan och sen vare panik städ på kalmarvägen :p fu fu fu säger jag bara. Usch och fy också! Men de gick ju för sig efter en timmes övertid. Alla andra stack ju! Jo iofs Petter kom ju tillbaka igen han haha, söt killen :p
Just nu ligger jag bara och softar, spelade CS förut och nu lirar jag på king.com :)
Det är nog bäst att jag lägger mig snart för imorgon blire Svenstavik ;D Ska dit och kolla om man hittar någon häftig bil :) (folkracetävling där)
Det ska bli roligt! Får se om jag lyckas övertala pappsen att åka in till yran hihi ;D
Men nu snart ska jag natta. Hej mä er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0