Nu börjas det igen..

Jag har börjat funderat på min lilla fotostudio. Jag ska när jag har tid städa ur lillrummet och göra om det. Lättaste och billigaste blir board skivor där jag tapetserar / klär med tyg och hänger upp på gardinstänger. Har jag två stycken på samma skit så blire ju 4 skivor och det resulterar 4 bakgrunder. Det borde jag ju nöja mig med :) Hittade ett underbart fint tyg på erikshjälpen för 30 kr, det kommer bli as fint att fota vid! Jag hoppas jag lyckas bra med studion :)
Jag hade tänkt att erbjuda mig att fota min kusin och deras bäbis =) Jag måste bara få spana lite på idéer, så det blir fina bilder.
Vi får se vi får se!

Jag är lite less på att alltid behöva bli sviken.
Speciellt efter att jag känt dig efter dessa år
men det visade sig att jag inte gjorde det.
Det känns som jag får skylla mig själv som
 litade så grymt mycket på dig.
Jag älskar när du är glad,
jag älskar att se dig glad.
Det får mig att vilja leva vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0