hejhopp

Jag har inte så överdrivet mycket att berätta mer än att jag sommarjobbar just nu. Det är ett jävla slit typ och jag blir helt knäckt så jag lägger mig kl 21.00 :D Efter jobbet yrar jag mest runt tills jag är hemma och äter mat ungefär. Men jaja :D Och som nu 06.32.. jag åker om typ 3 minuter till jobbet och är inne till kvart i /tio i. :D
De mest nya är att jag ha kommit fram till att tapetsera i min "fotostudio" som jag snart gör :P Hahah
och jag har testat saltvatten spray. Wooow! :) <3 och köpt nya sandaler för 200 kr, kostade igentligen 699..hähäh de är fina.
Nu bär det nog av :D Min dag börjar med städning på äckelkalmarvägen! Hej mä er :)


What I have in me
 in the mind is you
I am lost in pain
without you
All I have is you
it is all that Im waiting for
All I need is you


Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

uuh, jobbigt med sommarjobb :/ tänk om man kunde få vara lite ledig

2009-07-28 @ 06:55:01
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0