tattoo

hello everyone!
Nu var det ett tag sen jag publicerade något,
Har inte hänt så mycket, julafton har gått, nyår har passerat ..
Julafton var hos mormor och morfar, massa spännande presenter! nöjdnöjd!
Nyår spenderades hos Lillan och peter, god mat! Sedan skjutsade patrik mig till bror och Anna, där de var lite party och
fyrverkerier i hamnen sedan :)
Brorsan fyllde år igår, grattis till dig!

Jag försöker verkligen att kämpa mig igenom vardagen, det går vel eller vad man ska säga!
Ikväll är det jobb som gäller, modo som lirar.. Usch?! Och då har jag inte berättat vad jag och Maja hittade i vårat kassaskrin...... Jälva små glin! Nån idiot till antagligen unge hade bajsat i vårat kassaskrin!!!!!!!!!!! Yey va moget,
men, får hoppas på att det inte är något bajs idag.
Lovar att uppdatera imorgon!
Hej med er!



Nyår! Bror och jag :)


Kul dagen efter!



Anna och brorsans snygga katt Zelda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0