party

Partey ikväll!
Studentfest på Aveny, får ju se var man hamnar före men..
Det ska bli trevligt!
Idag har jag varit och köpt förköps biljetter, 7 stycken! haha!
Det var till ett gäng folk då ;p
Men så sen när jag kom hem så sydde jag om min klänning, yes! Hahah!
Den blev fucked up, får se hur de blir =P
Emma och Jonas ska åka hemifrån kl 5, så då ska vi käka något!
Sedan bär det vel av in till stan, =)
Köpte vitt garn idag, ska sticka en till åre mössa =)
Sedan har jag stickat klart min vanliga mössa, som är lila,vit,svart och grå melerad :)
Nu ska jag knapra på några riskakor, är så himla hungrig! :D
Ni får ta och skynda er hit emma och jonas!!!<3<3<3<3


hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0