Emmas place

Jag är hos Emma nu :) Var ju skola idag, så vi skulle mötas där, men seså? Jag hann inte med någon bra buss! Så jag skulle åka och möta upp na ba för att åka hem till HSAND :D
Haha, planera att åka med 11.20 bussen, men då så kom jag på att jag inte hade packat för torsdagen, suck?!
då vare bara att börja packa om haha, så jag skulle ta 12.20 istället!
Men då ringer mammas kompis Carola och säger att hon vunnit på bingo så hon kom och hämtade mig runt klockan 13.00 :D hehe schysst!
hade ju 2 väskor...HÖHÖH... de som låg i var:
1 Kudde,
2 tshirt
3 linnen
1 mjukisbyxor
1 jeans
1 chinos
1 leggings
1 dator
1 systemkamera
strumpor och trosor
necessär

Inte allt för mkt? det nödvändiga lixom, och 3 dagars kläder lol!
aja, dagen fortsatt med att jag mötte emma vid skolan, hon hjälpte mig och bära.. Sedan satte vi och chilla i fiket,
vi lämnade packningen på tornet sen gick vi på stan, köpte linne på Gina tricot, älska färgen!
Köpte också en pralin ask åt mamma Agneta :D hih!
När vi kom hem till Emma så chillade vi bara,
vi åkte ju sen hem till Sörberge för att hämta ut mitt paket från Ellos, ni kan se här nere vad jag beställde, hehe..

Vi åt spagetti och köttfärsås här hihi :D och sötisen fastnade med bilen när hon skulle köra in i garaget
så vi tog på oss stövlarna och putta på! :D Emma åkte ner i snööön hahaha
jaja, nu myser vi och jag ska fortsätta sticka på min mözzaaa :D Håller på att testa å gö en ny hihi =) Vi får ju se vart det slutar hähäh...
heddå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0