ill hope u never know

Ikväll har det varit en underbar kväll! :) Det blev först Biteline där jag, Anna, Kricka och Olof befann oss. Vi åt gott och myste :).. Sedan bor det av hem till Olof, satt där ett tag de drack lite bärssan och sen drog vi på bio, :) .. Vi såg Sommaren med Göran! Den var faktiskt ganska bra, lättsam att se och mycket rolig i vissa tillfällen :)..
I helgen var det Örnsköldsvik 2-dagars som gällde. Jag och bror drog vi ju upp med min bil och det gick ju finemang! Drar ju så jävla mycket bränsle men... jaja
Jag slutade 3a i b-finalen..inte så värst nöjd men går inte prestera bättre med sådan bil hehe. :) Det var en oslagbart trevlig helg för övrigt! Mycket gott sällskap och så :) hihi...
Annars har mina dagar förgyllts av felhörda låtar, www.saltmannen.se :D Jag och bror har nött massa! Vill ni ha tips så fråga mig, hahahah klockrent :)...
men du. HA DE BRA.


Jag vet inte längre var jag har mig själv och mina tankar.
Det känns som jag är ute på havet och inte hittar tillbaka.
Nu vill jag faktiskt inte vara med längre och jag är jävligt seriös,
jag vill vara tillbaka nu.....
för det gör så jävla ont ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0