F6

Hello everybody!
Det är en sån där vecka där det inte sker så mycket. Just nu sitter jag och LANar gärnet med mina små grabbar :) Vi har jätte roligt.. De ska spela HoN nu, så jag får sitta här och pilla lite på bloggen min, :) Ser ni jag bytt headern :D
Jag har målat ett teckning till Tomas, också fick jag en av honom. De får ni se neranför.
I helgen har jag bestämt med Emma att jag ska gå på Selångermarknad med henne och min familj(förhoppningsvis) och hennes familj. hihi. Så ska hon förhoppningsvis följa med mig hem och sova hos mig. Så ska vi pilla på hennes blogg och lite på våra kameror. Och dagen efter äre vårdkasen som gäller så då ska hon åka med mig dit också ska hennes mamma och bror följa med dit :) Då ska vi picnica lite med god sallad och grejer :D Det gillar jag! Också blire massa körning såklart! På söndagen så ska jag åka till Årsunda och se om vi hittar någon fin bil :)..Hoppas hoppas! Så jag har till Ljusdal.
Imorgon ska jag fota Elina hade jag tänkt, och ringa om min tattoo :) hihi, jag bygger på min studio, städar ur lillrummet och ska sälja sängen. När jag får lön ska jag köpa allting som behövs också! Så jag har det iaf :)
Nu sitter Tomas och Eje och förklarar för varandra va dom håller på med. HAHA (Y)

Igår illustrerade jag lite, jag var lite trött och slarvig men resultatet blev rätt häftigt. Ses nedanför :)..


Marilyn Manson :)



Teckningen till Tomas :)



Teckningen till mig :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Asså cisieh seriöst. Skitsnygg blogg. verkligen! den rockar fett^^

2009-08-15 @ 09:40:23
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0