Lodiz-LAN

Hej hej
Nu har lodiz-lan slutat för min och Elinas del. Vi sitter just nu på vägen hem. Först så ska vi till sthlm och därifrån ta buss hem till Sundsvall.
Tänkte jag skulle åter berätta lite från dagarna som jag varit i Karlstad :)
Bussresan på onsdag till Karlstad gick hyffsat bra, vi tyckte buss skulle bli skönt att åka och så blev de :)
Vi var framme runt 18.00 nånting och vi lurade bobo att det var 18.20 så vi skulle va framme före :D Chilla lite innan grabbarna kom och plocka upp oss.
Jag ringde honom runt 18.00 och de visade sig att de skulle precis ut och kicka boll :D Men tji fick dom! De kom och hämtade oss snabbt på bussstationen. Våran packning var ganska light, men endå så jävla mycket eftersom både jag och elina har med oss datorn och kameran. Haha! Men vi packade in grejerna och tänkte vi skulle hitta på något. :) Liden skulle inte lyckas va med oss på lanet så mycket så vi fick umgås med honom innan liksom. Vi kickade lite boll först sedan så minns jag inte riktigt men, vi hade det super mysigt.. Vi var bland annat på donken och käkade lite :)

i Torsdags så var det planerat att vi skulle på stan. Jag vaknade upp med ännu värre förkyldning. Ville bara dö! har knaprat upp ett helt packe ibumetin! Usch..
Vi satte oss ute ett tag för solen sken som aldrig förr! Solade, har fan blivit brunare liksom =D
Pallrade oss in till stan med benen och tur som var kom liden efter en viss bit och plocka upp oss. =D Skjutsade oss till "sveriges största torg".. Vi gick runt där lite grann och kollade på affärer.. Köpte mig ett linne och en koft-jack grej :D från gina tricot! <3
Jag klarade fan inte av stan så mycket så vi fick typ skippa det...vi tog bussen hem till bobo sedan. =D
Vi spelade kubb och så myste vi lite ute tills vi kom på att jag skulle ringa och tjata dit backie :D Och jag lyckades! (Han var också förkyld)
Han kom och vi umgicks och gjorde lite allt möjligt :) åkte till willys blandannat :D Och shoppade lite food/snack till LANet
Vi fotade också till elinas skoluppgift. hehe..

Fredagen kom och vi satt ute igen och myste. Väntade in allt folk som skulle komma. Backie kom dit med bil och sen kom trewl dit med bussen. Vi satt fortf ute och myste :D Senare droppade candy in så vi for in till stan och mötte upp henne. Det var så soligt ute så jag köpte ett par glasögon  haha.
Vi satte oss nånstans vid "älven?!?" och drack lite cider :) P började stället på. HAha..
Men sen så åkte vi till netto och shoppade åt candy.. medans hon var och åt på donken och gick hem till bobo.
vi riggade upp datorerna och så riktigt chris rullade in och skulle vara med som sällskap :)
sedan pallrade vi oss iväg lika snabbt igen, fast på TIVOLI hahah! Så jävla soft, jag åkte virvelvinden(SÖG) och en annan konstig karusell. Som också sög, men själva iden och så gjorde så det blev kul :D
Sedan tog värstingarna på sig luvan och åkte Ranger, den värsta karusellen av dem alla ;) Den gick till och med upp och ner. Jag vart så jävla avis när dom var där uppe i luften hahah :D
Ah, vi tog bussen hem sen och LANADE! ;D
Har för mig att gräs kom senare då för jag hade kontakt med honom på tele..
Vi lanade vidare så har jag för mig och under natten rullade Forz in. Efter det spelade vi natt-kubb och lite varierade saker :D hade så himla trevligt!
Löradagen minns jag inte hur den började men antagligen bra :D Lördagen bestod av lite olika saker det med. Vi spelade kubb, åt smörgåstårta, gick till macken, hahaha ....ja fotade vid brygga :D allt möjligt, och satt vid datorn såklart. Lirade cs :) Jag mådde dåligt i morse och va tvungen å vila huvudet. Då så skulle några stycken ut och vandra upp på något berg och fika osv, jag stannade hemma efts jag hade nog inte pallat mer än halva vägen :S...
jag somnade kanske en timme. Vaknade när de kom hem igen.. trevlans...
så imorse var jag och elina vaken, :) Vi spelade lite cs hahaha. Alla sov :D
Väckte bobo runt 10.00, tänkte om han ville umgås lite innan vi åkte. Vi hade bestämt med mami hans att vi skulle åka runt 11.45 =) Ja så vi packade och stressa runt lite i garaget och bobos rum. Det fixade sig och nu sitter vi här!
Om en timme och 30 minuter ska vi vara framme i Stockholm. Där ska vi hänga i 2 timmar till nästa buss går hem till Sundsvall. Nu måste jag knäcka en energidryck för att inte somna. För jag måste fan sova när jag kommer hem. Ska upp tidigt imorgon!

Jag har lärt känna så himla fina människor nu, jag är så glad att jag tog med Elina och for. Jag skulle bara vilja ta med er hem allihop! Jag trivdes så bra i Karlstad, är det någonstans jag ska plugga så är det där.
Nu hade jag tänkt att stänga igen locket, :D Hej mä er!

Kommentarer
Postat av: Candy

Hihi det har verkligen vart skittrevligt :D:D:D <3

2009-04-26 @ 15:50:35
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0