Tekaka

Igår solade jag och daniella i 20 min. Det var så himla skönt! Men inte sedan efter typ 1-2 timmar. Jag hade bränt min röv kände jag. Och sedan magen och sen bene...FINT?! Blekfis ja :D
Jo men så fick jag umgänge, eje och daniella då. Så de följde med mig hem och vi chillade lite sådär :) Kollade på wipeout.
Johan smsade och så, så vart de att han skjutsade hem eje så hängde vi lite med honom. Vi åkte in på mAx och jag köpte en milkshake till min hals <3
Så åkte vi runt, satte mig i en snö driva så jälva skönt för röven..
Sen hamnade vi hemma hos johan och såg Shutter. Shit alltså! Jag va helt död efteråt :P
Så jag somnade snabbt som fasiken. Sen somnade vi allehopa tydligen :P De mobbade mig lite sådär..hahaha.
Aja, men så åkte vi hem runt 10 imorse. Johan skjutsade hem oss..
Jag sprang in i duschen åså sen for vi iväg lika snabbt igen. Birsta :) För att möta mormor..
Emma kom till birsta för vi började senare. gull höna! :D
Sedan for vi in till stan och jag sökte parkering i 1093820930293029 år. Hittade en bra 13.40-16.51 för 6 kr. HAHA :D Shit asså men jaja. Va i skolan och sen for jag och mamma hem till Katten som vi skulle lämna bort. Sötnosen! Han va så skitig och jävlig :(....
nu sitter jag här och ha nyss ätit tekaka. Så mumsigt! Ska lägga mig och spela fia med knuff <3<3<3 :D BOBO!

Snart så far vi SÅ JÄVLA KUUUUL!

Hej mä er :D

Kommentarer
Postat av: Candy

SNÖ..DRIVA :O

2009-04-21 @ 00:26:43
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0