Birsta

Nej, ovanligt att jag är på birsta?
Haha, har iaf införskaffat mig ifrån rean :D Var där med Anna idag senare kom mamma dit. Fick med mig hem:
lång tisha med smala ränder på, ett rep i midjan, gina tricot, 49:-
En grå kjol med svart kant från gina tricot, 49:-
Ett vitt organic linne från Vero Moda, 25:-
En svart "bolero typ" från Vero Moda, 50:-
sedan några små saker till rummet. =)

Vi åt på foodcourt, jag slafsade i mig en kebabtallrik, va faktiskt helt okej! :) Sen efter all shopping drog vi i oss en glass. Mumsigt!

Just nu är jag med Elina, färgar hennes hår just nu :P Hon kommer typ döda mig tror jag. Nä men! HAHA
ja så ska jag vel skjutsa grabbarna lite senare. Annars ser vi lite på tv och jag tänkte ta något att äta.

Jag kommer snart att ladda upp några fina bilder på mazdan ;) Förstår ju att ni är nyfiken på va de är för skrot jag rullar runt i!


Jag var på Bikbok och frågade efter de grymt snygga jeans harembyxerna som finns på hemsidan. De hade inte fått in dem och kommer inte att få det.  Jag var lite ledsen i ögat och sedan säger tjejen: "Men jag tar och ringer till östersund och umeå, de kanske har dem."
Jag ba, jamen gör det. Hur fan ska jag ta mig dit lixom :P
Men då ringde hon och donade så jag fick tag på dem. Hon skulle träffa tjejen från östersund på något möte, buktikschefs möte bla bla.
Så då fixade hon dem så jag får dem på måndag! Snacka om snäll tjej, jag kommer lätt ge henne mkt creds. :) Hoppas bara att jag kan ha dom också!




Igår hade jag iaf jätte mysigt! Jag gillar det <3 Mina tjejeeeeeeeeeeeeeeeeeer!<3

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag hoppas verkligen att de är en vettig host mazda... 323f eller rx7 eller rx8 eller så...^^



Btw. du är fan kuuun..eeeh drottning på att hitta fynd! cread till dig fan!^^

2009-04-18 @ 09:59:11
URL: http://paramnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0