Hemma

Jag stannade hemma idag från skolan. Är så himla less! Vet inte varför men, jag orkade verkligen inte åka in. Drömde massa mardrömmar om skolan också! :/
Jag sitter just nu och kollar på The voice. Tycker Josefin crawford är ganska rolig. Läste hennes blogg förut, http://www.veckorevyn.com/bloggar/josefins-blogg/

Alltså, jag har ett gäng saker att göra jag. Typ
köpa övningskörnings skylt, om jag inte fick låna fredriks.
köpa lite nya kläder, är så sugen!
måste ladda hem en massa nya låtar &shit..
Klippa håret, en helt ny frilla!
köpa en dubbelsäng, mums!

och mycket mer.

Idag ska jag bara ägna mig åt att träna till Historian då. Har ju prov imorgon! Det känns inte så kul att mamma ska åka på jobbet kl 2 och jag ska sitta här själv. Lär ju måsta laga maten också! Sedan vänta på tills pappa kommer hem. Suck! Känner mig så ensam! :( Och fredrik lär ju vara för snål för att komma och umgås med mig. :'(

Hejdå! nu ska jag vila lite tills jag ska läsa läxa. Gosa med kissen ska jag också göra...<3

Kommentarer
Postat av: Eemma

Ovanligt att du vill köpa kläder gullet ;D



Vi kommer att fixa provet imorn! <3 PUSSPUSSPUSSPUSS <3

2008-09-17 @ 16:02:15
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0