prov

Igår var det måndag och skolan gick finemang typ! Efter skolan åkte jag till mediamarkt för att köpa en nunchuck till Wii. Skulle spela mitt nyhemladdade spel , lego starwars :D Med fredrik såklart. Så han kom hit efter hans jobb och hans pappa. Vi hade de vel bra :D spelade och myste. han åkte hem ganska tidigt eftersom hans mother hämtade honom. Jag gick och la mig ganska tidigt och läste arbetsmiljö och säkerhet :) Nuså har jag väl läst alla 40 sidor men kommer knappt ihåg hälften! Så jag har fortsatt och träna idag.
Denna vecka har varit otursvecka med bussarna. Alltså, idag kom inte ens bussen! Vafan :D Arg jag blev, fick löpa upp till tallnäsvägen och ta den bussen. hua!
Hade graf idag, det var chill som vanligt! :) Knäppte några lärare och elever, ska knäppa resten på torsdag! Då ska de typ vara klart med alla foton till årsboken, även alla kommentarer och texter.
Det värsta med imorgon är att jag har två lektioner och två prov. Och sen har jag en lektion på en lektion, så jag kan inte gå på en som jag behöver gå på. Så jag måste försöka skynda mig att göra provet och sedan skynda mig till den lektionen, haha! Tärt =P
Imorgon är det även onsdag, då ska jag vara med fredrik. Puss på dig.. Får se om jag sitter kvar på skolan och läser lite läxa tills fredrik slutar!

Victor fyller år idag, grattis.
Igår fyllde Jenny år, så jag köpte en present åt unga damen idag :D Grattis

Nu ska jag läsa mer läxa, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför åker du till media markt, när du kan få personalpris av mig? :D

2008-10-09 @ 20:54:04
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: tattis/jocke

arbetsmiljö och säkerhet, fyfan vilket ämne.. läste det på högskolan och jag sörjer med dig..

2008-10-10 @ 08:04:27
Postat av: Sofie

234kr hade du fått den för :P Vi kör dessutom Internetpriser här, så håll koll på nätet efter billiga priser, dom som gäller i butiken. :)

2008-10-22 @ 15:10:24
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0