halloween fest

I onsdags hade jag en så kallad halloween fest. Var många vackra själar här som hade klätt ut sig :D halloweenfest, ante, hank, carro, fredrik osv.Alla var så himla fina! Jag är nöjd över resultatet dagen efter, jag fick städa en del men äh! Det var ingen fara.. Det enda dåliga med festen var att två tjejer kunde inte bete sig så.. snodde massa saker och shit! Dålig stil..

Elina somnade ruggit tidigt och emma drog hem. Det var tråkigt också! Jag somnade halv tidigt, haha! Fredrik skötte sig jätte bra, me like. Och under kvällen började det att snöa, hur bra är inte det då?! :D







suurisJag städade dagen efter(igår), och sedan så började jag att jobba. Det var ju kul! Or not...
Jobbade klart ganska fort iaf :D Sen så sprang jag hem och typ deckade på soffan.
Idag vare klippning som gällde, jag hade lite beslutsångest men blev bra. Lägger in bilder på den senare. =D
Jag vart nöjd, :)
Ikväll ska jag handla åt min moster, hon fyller år imorgon och senare ska jag handla ett nytt bord åt mamma. Pajade det på festen tydligen! Så fredrik ska vel skjutsa mig..

Imorgon äre även bodaborg som planerat. Maja och norda vad jag vet! Sedan så ska jag ju försöka få åka hem och fixa mig sen vidare på festen, blir inne på storgatan. Då kanske de blir krogen senare då! Ni kan juh höra av er om ni ska ut :D hihi!
hihi. Nu beger jag mig till ikea snart. Får se om jag stannar där idag och vänta på fredrik eller om jag åker hem igen.
Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0