Hockey,

Ikväll blev det hockey hemma hos oss.. Mormor och morfar kom hit samtidigt som Kricka och Anna gjorde det. De åt gårdagens mat här :) Haha, vi åt påskmat!
Nuså står det 2-0 till timrå, bryr mig absolut inte mycket! Det är väldigt jobbigt att vara hemma när det är hockeykväll. Är så anti mot det! usha! aja, hoppas det går bra för lilla byn TIMRÅ.....
 Igår så var jag med Fredrik, i lördags också. Han åkte idag iväg och skulle jobba i Stockholm, så vi sågs en extra gång i helgen.
Jag saknar honom redan..
har planerat att ringa honom och fråga hur de gått med resan osv osv.

Igårkväll så gjorde jag och fredrik lite fruktsallad när jag kom hem från mormor. 
Det var jätte mysigt! =) mums va det!  Vi har inte gjort så mycket speciellt,
Han har spelat GTA och jag har typ pysslat på med mitt både igår och i förrgår.
Men det var roligt endå :)

Nu så gjorde timrå mål igen. 3-0 står det.. alla bara skriker av lycka här...och jag sitter vid rumsbordet och undrar va de är för fel på folket här. haha.......
Alex går fram och tillbaka mellan mig och TVn. Han vet nog inte vad han ska göra.
haha, gulligt endå.

Jag ska ringa frod nu. Skriver säkert något i veckan för att jag kommer inte att göra något mer än att sitta med läxor och glo på TV!
Ikväll blir det So you think you can dance och 100 höjdare.
Hej då!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0