bloggeliblogg

Hej
Idag uppdaterar jag för att jag har tråkigt. Allt jag gör är att jag sitter och tänker på Matematik B, graf och min pojkvän.
Jag blir galen =/ Kan inte matten, vet inte vad jag ska ta mig till! Funderar på att hoppa av, men vad ska jag då gå för kurs?
Just nu har jag på göra listan att


träna inför matteprov måndag, Matematik B
Fullända produktlanseringen, grafiskkommunikation.
Skriva klart uppgift om muskler osv, idrott A
Skriva på energirapporten, naturkunskap A
Göra massa små uppgifter, Svenska B

måttligt less jag blir över att tänka på det!
Usha, skola suger.. :(
aja, imorgon kväll så träffar jag min efterlängtande pojkvän. Har saknar honom så enormt mycket. usha!
Eftersom de äre enda min blogg handlar om så, ja.. då fortsätter jag vel med det
han är bäst, han rä finast, han är vackrast.............

omg, aja
Vi har fått våran 42 tummare i veckan här. Vi "ärvde" sabinas familjs tv för att de uppgraderade sig själva med en ny :) Hehe
Det jag sitter och knaprar på är chips och godis. Men inte så mycket! Hehe =) Åt av mig för typ en stund sedan. Nu ska jag bara ta lite mer dricka och nej, jag silar inte...Eller hahaha! Jag försöker!
Imorgon ska jag även plugga vidare medans, * * * * spelar GTA, det blir juh kul!
En promenad skadar inte heller innan dagen drar iväg imorgon, det blir skönt det.

Jag önskade mest i hela världen att alla arbeten i skolan kunde försvinna, mitt lov måste bli att skriva, skriva och återigen skriva. BLÄ!
Nu kände jag bara för att skriva blogg.....Efter helgen kanske det kommer en ny uppdatering!

Hej och hå, jag är i kär i dig idag, imorgon och igår, fredrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0