Sidsjön/bror/hem 18/01

Hej
Idag så åkte jag till skolan och vi hade samhälle och projekt och företagande. De gick ganska fort, så kl 13.20 slutade jag, då gick jag till stadium för att möta Anna och Kricka, de gjorde jag :) Vi åkte hem till Anna och Kricka och åt lite foodish, så sedan klädde vi os
s för att åka i backen. Sen åkte vi iväg och köpte liftkort å sen uppför backen :) hehe! vi hoppade runt massor jag och kricka :D Kul kul! Jag lyckades dra en fet vurpa rätt på röven, men jag klarade lixom lill hoppet :P landade typ normalt....sen flög ja rätt ner på röven HAHAH, fyfan! Gjorde as onttttt, kunde inte ens skratta typ.
aja, så åkte vi till typ 18.00. Nu har vi varit på ica också och köpt godis å fi
ka oså, tills mamma och pappa kommer hit och hämtar mig.
Igår kväll så åkte jag i backen med Frida, Ante och Tomas, :) Det var kulikul! vi lattjade runt, även fast att de va sten hårt. Men vi var destolängre inne i fiket och chillade :D hähä, vi hade iaf kul!
Nu har ju Elinpelin flyttat till oss, det är ju kul :) Hon är en snäll flicka! Vi har roligt ihop ;p
Hm, imorgon på dagen funderar jag på att åka till backen en sväng. Fredrik ska ju komma till mig på kvälla men, hinner ju åka på dan såklart :) Tänkte åka med Ante då isåf! Han hade ingen å åka med endåså :)
jojo men nu så håller vi på att laga lite mat och ska se på tv antar jag. Jag skriver vel något mer här framöver :) Inget speciellt roligt har ju hänt på senaste så,


Jag är iaf fortfarande lika kär i fredrik gubben ;D <3 äääälsk


image41
image42
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0