jag vet inte alls. 06/01

r.i.p <3 Margareta, du fanns alltid där när jag mådde dåligt. Fyfan <3 men det var dags, japp. De vare.
Jag och min bror vi har sådan respekt för dig. Och det vet du ! <3



Jag sitter här och fyfan, är as trött! Skulle igentligen åka snowboard idag, men åh. Skit väder juh!
Hmm, vet inte alls ja. Skolan börjar imorgon, har matteprov och en inlämning. Hm!
bläsch, iaf, har varit mycket med älsklingen nu på slutet, han har hjälpt till min familj med renovering av köket :) hehe!
Målaren ;) hehe,han har nån sak kvar att måla. Nu håller morfar på att tapetserar där. Får se om de blir bra men, ser ut att ska bli bra! =D Jag vill ut och åka en sväng så jag känner mig som annat folk. Idag ska vi äta ute igen för att de går inte att laga mat i köket.. haha, igår åt jag sallad. Idag vet jag inte alls vad jag ska äta! Vi får se :) Sallad igen kanske. Hehe, Så fort det blir bättre väder, inte för varmt, inte för kallt. Då ska jag åka snowboard! och det får inte snöa eller blåsa. Har ju fått mina nya goggles! :D haha weyy,dom va fina! :) Nu ska jag chilla lite så får vi se vad som händer, Hejdå!

Fredrik :)<3
image40


image39


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)

2008-01-06 @ 13:11:17
URL: http://yaiyalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0