Clothes off, 3e januari

Hej
Jag är just nu barnvakt åt en unge som ligger och sover. :) Lite skönt!
Min bror kommer nog snart och ska börja renovera mera i köket. Sedan kommer Fredrik hit och hjälper till! Hehe, :) Han slöade igår och drog till backen ist för å hjälpa;P haha. :D
Jag var på birsta igår med Elina, bestämde mig för att köpa ramar och grejer för att pigga upp mitt rum lite till. Köpte sån där clips ram med 4 bilder i samma. Satte in Fredrik och mig längst upp, sedan Elina och mig, sedan en till bild på mig och Elina. Och sist men inte minst, fredrik och mig :D <3 haha, bästa tavlan någonsin!
Jag köpte även en UCLA dress, svart med glitter text, sökt den länge, rea nu då men. Hittade XL byxa, XL tröja, SKÖNT!  hehe :) Jävlades lite med elina, vi va tvungen att dra in till stan för att köpa byxorna..
När vi kom hem så va Amerikanarna här och va påväg till flyget. Säga hejdå, :) Hehe, alex skulle ju sova här därför kunde de komma hit. Hehe! Aja,
Jag är även typ as trött endå. Men vaknade av nå jävla slag mot nånstans, typ som en hammare. Fattade noll! Men, nu så måste jag försöka börja plocka lite här, ser förjävligt ut. :D Stolar och bord och skit överallt! Nu tror jag alex vaknade till, så sant så. Han trodde jag låg och sov bredvid honom så han vart paff, tror han vart lite rädd, men vågade inte säga, hehe! Nu ska jag göra ordning frukost också åt den hära.
Ska nog sova hos Fredrik ikväll, vi får se. Han kommer nog hit iaf, hehe. Uppdaterar något mer i veckan! Hej!

fredrik<3


(två bilder från tavlan)

image37image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0