backen 11/1

hej hej, jag sitter här framför tvn och glor lite på lets dance, tilde fröling är med? lol! aja, fredrik sitter på msn och rappar lite för mig. haha, fattar noll:P Elina sitter och dampar pga de hänt ett problem, synd om dig stumpan:( <3<3
Men iaf, mamma och pappa drog på affären / mormor och morfar, jag orkade inte följa med. Imorgon ska jag åka till fredrik, se på film, mysa som vanligt.
Var inte i skolan idag, kände inte för det :P är lite krasslig i halsen och så. I veckan har jag åkt lite snowboard :) Skönt skönt! Hehe, jag ska åka ännumer också:D hehe, köpte årskort i måndags :) hehe, skolan suger iaf, :(
Men nu ska jag slappa och vänta på att mamma och pappa ska komma hem. Hejdå!

Fredrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0