Förkyldning 16/02

Jag har nu varit förkyld i 6 dagar. Ont i halsen, näsan, kinderna, öronen och snorig som bara fan. I måndag&tisdags&onsdags hade jag feber. Nu vet jag inte, men iaf inte så jag är sängliggandes. Det ha varit jätte jobbigt att bara ligga hemma :(
Igår var första dagen jag var ute, för presenten åt Fredrik vart fel så jag var tvungen att köpa något mer åt honom :) Och jag var även förbi en sväng på ikea tidigare. Jag gick på monki och de sålde ut rean för 20 spänn styck. Köpte byxor, jacka, 2 linnen. =) Jag gick även och åt på donken. Sedan åkte jag hem själv med bussen.
När jag kom hem satt Elin och Majk i soffan. Han skulle hem med 14.50 bussen och 16.11 tåget.
Så jag följde med Elin och lämnade av honom. Och då chansade jag att gå ner på stan en sväng och handla åt fredrik innan våran buss skulle gå. Där jag köpte ********* och en ***** åt fredrik :) Jag tyckte de va söta! Men den ena kommer han inte vilja att ha. Vi hörde då att Anna och Kricka var runt och åkte i staden så då hämtade de upp oss och de skulle hem til mig och elin så :) När vi kom hem var maten klar och vi satte oss och åt :)
Jag kom då på att jag ville ha glass, då ville mamma ha godis och pappa med. Så vi åkte iväg en sväng jag, pappa, kricka och anna. Men tro du inte jag glömde köpa glassen? uffa! :P för min hals :(
Jag har ju inte börjat på min APU än för att jag är sjuk. Men eva tycker jag ska hoppa in på projektet på skolan. Så jag får vel göra det då!
Nu har jag funderingar på att följa med mamma och pappa för att mamma ska iväg på bingo. Så då ska jag duscha nu, :)
Ikväll blire vara med fredrik, puss sötnos <3

image48


Även att vi har renoverat vårat kök kanske jag har nämnt, här är några bilder :)
image49
image50
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0