APU 11/02

Idag så har 2-3 på våran skola APU. Men inte jag, haha närå men! Jag håller på att söker för fullt, men orkar inte. De är ju folk överallt!

Nog om det. Denna helg har varit ganska så rolig :)
i fredags drog jag till fredrik älskling <3 Vi kollade på kyle och åt godis. Sedan somnade vi sisådär runt 12 :) Det var nice!
Vi klev upp ganska tidigt för att mamma och pappa skulle hämta oss. Vi hade bestämt att äta hos oss och även dra på öb/willys. Så då gjorde vi det och tog bussen hem. Det var kul!
Vi började med maten lite lätt och sedan duschade jag. Efter min dusch så fortsatte vi med maten sedan åt vi :)
Jag började göra mig klar, sedan gick vi iväg till Hank. Va där ett tag sedan så gick vi vidare till Jerry och Jenny.
Där vare en massa folk, trevligt folk. :) Vi hade roligt, roligt. Tills jag insåg att fredrik å jag va tvungen å gå hem.
Söndagen så chillade vi, som vi va tvungen och göra. Fredrik drog hem runt halv fyra, då jag satte mig i soffan och chillade ett tag elin kom ner och vi snackade lite å såg lite på tv åsådära! :P
Sedan kom mamma och pappa hem då åt vi mat, jag kunde inte äta så mycket !:P
HHAHAHA
Vi chillade hela kvällen också, fick en stor vit toblerone av mormor och morfar :D Vi åt på dom och såg på Singing bee och Annan del av köping. :D haha! Så jävla ful tobbe är, love him! Älska även micke :D hahah söööten! "hurra!"
hahahahah!
aja,
Nu så äre måndag och vi ska ju ha APU plats, ska försöka söka hela dagen imorgon. Om jag inte fått plats ska jag vara på skolan på onsdag.
Jag är jätte hungrig just nu och ska ta mig något att äta. Har städat hela dagen idag! Hoppas mamma blir glad! :)
I min garderob har jag infört sminkbordet och spegeln. Det vart hyffsat bra. Nu ska jag bara komma på vart jag ska göra av min stereo, bildskärm och datastol någonstans.
FIKA NU, HEJDÅ! :)


Fredrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0