tjena, tja, hej!

Hallå!
Jag håller på att funderar över en ny design. Ni kan ju gärna hjälpa mig med tips av färger osv.
Jag har nu preliminärt gjort den lila :P Vart inte direkt nöjd men. Så här får de vara ett tag.
Har jag datorn i Indal så kan jag sitta och fundera med photoshop.

Jag har gått och blivit jätte förkyld, tråkigt nog. Pappa tvingade mig att klippa gräsmattan idag. Imorse fick jag inte igång den, men de fick jag när han kom hem kl tre :P Nu är klockan fyra och jag har klippt klart. Jag fick dricka vatten hela tiden haha!
Och ikväll ska jag ju på Härefestivalen, det känns ju förbannat nice.
Förut idag så hjälpte jag älskling med hur han skulle designa på bloggen hans. Http://frod.blogg.se/  Ni kan ju gärna kika in där! =) Jag lägger till honom här nere som länk hädan efter.
Men nu så ska jag packa det sista i husvagnen.
Och btw, jag har lyckats jätte bra med att tänka på min kost tycker jag! Det var bara igår och i förrgår då jag åt köttfärslimpa och potatis + cheesecake. Men ärs! Inte så speciellt onyttigt juh. (Förutom cheesecaken. Men den va god =D lovar!)
Packa, duscha..sen tror jag nog att vi far =) Vi får se om jag har datorn med mig! Då kanske jag bloggar något om hur det är på Härefestivalen ;) Och att stå där med husvagnen!
tjoföljt.


Jag saknar Emma..min emma =( <3 Tur att skolan börjar på måndag så jag får träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tjoho! ett tips är att inte ha grå text, känns som man har dålig syn, det blurrar ihop sig. :D

2008-08-23 @ 00:51:50
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Eemma

Jag är också förkyld och jag saknar dig med!!! <3 <3 supermycket!! <3

2008-08-23 @ 20:41:00
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0