Skolstart

Jag började skolan kl 13.00 och slutade 13.45 typ! Vi hade genom gång om schemat och sådär!
Jag känner mig väldigt hängig så jag ska lägga mig snart och vila.

I lördags vare ju helt okej! Det var bilutställning, ganska fräcka bilar :) Visar bilder här nere. Vi duschade hos kusin min efter det. Sedan så började vi typ dricka vid mat tid. Jag drack en champange med mamma, as god! Sedan så drack jag någon cider. Vid 19.50 eller något gick vi in för att se markoolio. Han började precis då. Vi kollade på honom! Jag knäppte några kort, fick inte till så många bra..Har ju ingen bra kamera! Haha! Sedan så gick vi in i öltältet och strosade runt, jag mamma och pappa. Mamma lämnade oss fort! hittade en massa personer att prata med. Pappa likaså! Eva Eastwood kom fram på scenen strax innan det och då så gick jag fram och knäppte några foton.
När jag sedan kom tillbaka så stod mamma och pratade med Johan! Så, vi pratade båda två med honom sedan så hängde jag med Johan mest hela kvällen. Trodde inte jag skulle hitta dig där vännen! hahaha :D
Aja, så vi gick runt typ, hittade Jonas och räkan och några till. Sedan så vart det något tjafs i öltältet med en släkting till mig så jag gick tillbaka till husvagnen igen!

Och igår söndag så var jag ju bara med fredrik. Vi gosade och såg på TV. en myskväll! Vi åt även chips..Som jag ej får göra hm!
Han sov kvar hos mig när jag gick till skolan. När jag kom hem 14.40 nånting så steg han upp ur sängen och skulle precis hem! haha! Bra där älskling :)
Nu så är klockan 17.24 jag ska laga lite mat till familjen ytterbom.

Ikväll kl 23 nånting kommer Elin hem, men hon ska till sin mamma.
I hope u had fun honey! =)

puss och kram allesammans!

Schemat:




Lite bilder:














Kommentarer
Postat av: Sofie

tjoho! varu in å handlade nåt? jag köpte en 50" plasmatv :D galet stoooor.

2008-08-26 @ 00:10:16
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, iknow..aslegert. Näe, jag tycker dom vi har på jobbet är sådär töntiga :D Ser ut som nå hikingrygga.

2008-08-26 @ 20:08:55
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0