I kissed a girl and i like it

Hej! Nu har jag inte uppdaterat på jätte länge men inte haft något att skriva om :) Nu har jag inte heller det men jag kände att det var time att skriva!
Nyheter just nu är vel att det är tävling i helgen, Örnsköldsvik.
Så imorgon torsdag fyller fredrik år. Jag kommer lyckligtvis att hinna gratta honom för jag åker till övik på fredagen istället. Till fredrik på hans födelsedag har jag köpt ** ****** och *********** :D
Jag har nyss köpt cambridge så jag hade inte råd med så mycket mer åt honom.
Hoppas han blir glad endå. :)
För ett tag sedan så kom Anna och Kricka och hälsade på. Vi skulle bjuda dem på mat! Hon ha kommit ju hem till Sverige och hälsa på nu och åker tillbaka på lördag.
Det som sker just nu i mitt liv är att jag har skaffat Wii. Jag har chippat det och spelar en massa olika spel! :D Är så jävla kuuul! Just nu lirar jag Lego, Indiana jones! :D hihi
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. JO! Jag saknar Emma Jonsson<3<3<3 :'( Måste verkligen träffa henne, om inte annat önskar jag att hon kommer och kolla på mig nästa helg! Då är det vårdkasen som gäller, backe..
Fast det är inte lika kul att kolla på ;p hehe! Men jag saknar henne iaf.
Nu ska jag nog lira lite lego. :D eller kungfu panda.. Fast det är så svårt!
aja, hade bra allehopa.
Godnatt för vissa, och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Eemma

ÅÅ VAD SÖT DU ÄR GUMMAN!! SAKNAR DIG MED APMYCKET!! Klart jag kommer och kollar på dig!! PUSS <3

2008-08-07 @ 20:50:50
URL: http://eemmakat.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag ska flytta till Barcelona! :D

2008-08-11 @ 12:44:07
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0