Pappa 50 år..

I helgen så firade vi pappa som fyllde femtio år! =) Vi åkte innan tog pappa på ett äventyr =) Vi tog honom på gokart först, jag och fredrik följde med och filmade. Sedan så åkte vi och fyllde upp badkaret... Så åkte vi och bubbla, basta, bira och åt lunch =)
Sedan bor det iväg till festen som började klockan sex. =) Det kom en massa folk och tog en båldrink sedan så började vi äta mat! :) Någon gång efter maten så öppnade pappa presenterna..hihi :D Han fick skruvdragare, mutterdragare, högtryckstvätt, halsband, presentkort, digitalkamera och filmkamera.. =)
Sedan så gjorde vi tårtan lite snabbt jag och elina, en femtio skylt =) hahah!
fikade vi då =) Det va vel gott! =D sedan så partade vi vidare, startade singstar osv =) De blev lite jobbigt där men, de löste sig! :D Det var iaf ganska så kul på festen! alla blev så himla fulla bara...hm! Saggie var också där =)hihi

aja, vi kom hem och jag o fredrik åt en massa =) hihi! Sedan så deckade vi i sängen...huvva!!
Vaknade dagen efter och va en sjuhelvetes bakis. HUUUUUUA!!! aja slöade hela dagen igår,
spelade speel och såg på tv =) Det var skönt!
Idag så vet jag inte vad som hände...... kom iaf inte iväg, bussarna missade jag och sedan bröt jag ba ihop, usha =( Nu så har jag städat en massa idag och chillat lite..

Nu alldelesnyss hängde jag med carro en sväng, haha! :D Gumman! Vi åt en strips sen och åkte hem :D Nu sitter jag här och ska göra MACKOR!!!!! :D Sedan så ska jag se på 100 höjdare feat. Prison break.. YEEE!! =D
Hejdå, :D
I miss you Fredrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0