today

Jag åkte in och var tvungen att racea runt med Katta idag, för Patricia är sjuk så Bella är tvungen att va hemma resten av veckan.
Jaja, så sen skulle hon åka och göra ärende så hon skjutsade hem mig till 20 över tolv. Sen va jag hemma ett tag, slöade runt hehe.
Så ringde fredrik å då vart de fart! Va tvungen att hoppa på bussen och möta honom för skulle va med han :)
 pappa kom tydligen inte hem före halv sju / sju. Så då valde jag att åka med honom då :) Hihi, jaja så gjorde jag de hej å hå. så åt vi spagetti och söttfärzåz. ;D Jag å fredrik slöade, såg på nån jävla Battle Royale.
HAHAH?! omg :P aja, den va vel "kuL" , CP film! Om jag får be :D hahaha, aja så nu är jag hemma, måste kankse försöka hoppa in i duschen vettefan om jag orkar. Får vel annars göra det imorgonbitti =)
hehe. och nu sitter jag och dricker päronsaft hihi :D la,la,la :D ahahh jojo..
på lörday ska ja va me frodo igen! HIHIiiIIIIIIi.. Och nu på fredag ska jag va med Elina, vi ska gå en runda på stan :D yeyy,, nu blire nånting sedan sova!

PPuzz

                                                                                                                   
mohaha

image6
image7
KATTEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0