stan hela dan. 19/10

19.00 är klockan och jag sitter och tuggar på godis =) Jag har köpt lite olika små saker idag hihi. Halsduk, mössa, linne, kjol, trosa, showergel ;), en rolig deo och ett par skor. :D shiiiit! =) hahaha.. aja, så nu sitter jag här hemma med Elina och Sonja, hihihi.. vi ska glo på tv eller något, slöa, spela tv spel :D hihi! Imorgon blire släktträff typ, i indal, fredrik ska med =) men blire "inte kul" så har vi fixat skjuts hem! =) hehe, :D jaja nu ska jag typ chilla ett tag. Måste typ lugna ner magen ha ätit på subway också ..så meeeeeeeeetttt!!!!! :D
Och imorse åkte jag bussen me fjeeeeeeedjik! =) Hihi!:D <3
nu blire teve typ
hej
<3fredrik

image10





image11





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0