indal 4evah 21/10

hahaha, igår så var vi juh på partaj i Indal! :D
Hände ganska mycket men från början då,
De va hockey så på samma smäll tänkte vi att mormor å morfar kunde se hockey sen skjutsa oss till Indalish. Smart! Ja också kom fredrik runt 16.30 för jag hade bett honom, mamma sa kl kvart i / kvart över och pappa sa halv fö vi skulle va där fem. Så vafan vet jag? jag tänkte ju ba så han är här i tid så vi slipper sitta vänta in just på han!
Men aja, då skulle ju tokarna se klart på hockeyn å den slutade juh typ, 17.13, ???????????
HAHA, dåligt sen vi blev då, så hade inte fredrik med sig badbyxerna så vi packade ba med ett par, å jag hade glömt mina precis när vi hade åkt. så de va ba vända för bada skulle vi juh!:D aja, morfar skjutsade oss till farfars hus. där vi stannade, fick oss lite dricka, =) sedan så vare ju ba börja tänka på att vi skulle bort dit, till ja, va de nu heter, spa, resturang, hotell, vafan:D vet ej!
mm, så de åkte två omgångar, farmor och anette. Jamen så åkte vi dit, jag å fredrik tappade typ, hakan/huvudet?
de va ju ur snyggt där :D jag hade inte föreställt mig så mkt men, sådär trodde jag inte riktigt =) det var iaf as häftigt! De vart lite mingel å typ fick gå runt och glo lite åsådära, sen satte vi oss för att ääääääääta lite, rostbiff, potatissallad och någe mer skit. ;P Ja vi åt oss ju mätta eftersom de va gott, sen tog vi något att dricka, :D Och bytte om för badtajm!
trodde de va tunnor typ men så kommer vi upp och de är bubbel poolar :D muumms, jag hoppade i jag och fredrik var borta han! Han hade tydligen satte sig med magnus, tommy, farfar å dom i bastuuun, haha.. aja så jag satte där i poolen å chillade lite med grabbarna grus. HAHA, hände inte så mkt men , bubbligt bubbligt, varmt å skööööönt!:D:D mamma glömde sin bathdräkt!? HAHHA så hon fick låna en :) Prickig hihi, jo jo allting rullade på under kvällen, vissa decka, vissa ramla å dog typ, vissa var bara full och go :D hahaha!! Synd bara att man inte hade med sig någon kamera.

Idag har jag sovit gott som fan, sedan klev vi upp och yrade på som hönorna själva. Och fredrik skulle åka hem så jag hänkade på honom! vi åt god mat och så ahde vi bestämt att se påfilm jag å fredrik, transporter 1 och transporter 2 . HAAH? :D Tänkte den dära coolingen jason statham va ju med! :D den va inte så jätte bra men, de funkade iaf! :) chips, chocklad, cola å MYS :D <3<3<3 , åhh så kär ire fredrik <3:D

Pus hej
// <3<3frods tjej

SONJA ALDÉN!!!!!!!!



image14image15image16







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0