hum.. 18/10

Ja, nu måste jag skriva om för jag gjorde skit fel. :p Hm! Ja men jag är less idag och lalal, bla bla.
Jag ska snart sätta mig och glo på greys anatomy för jag va hos fredrik igår så jag kunde ju inte glo på de..  Ska ba ligga å mysa me katt jäveln å ba hare skönt. Sen ska jag göra bajs lunch själv för mamma är inte hemma och sen ska jag typ städa eller va de nu va. Om jag nu kommer ihåg.
Jag längtar till fredag / lördag, ska ju göra nånting då iaf. Är allmänt less på att allt ska va samma hela tin. De går inte längre, inte i längden, eller något. Har lite plommon att käka men annars så äre cleanas hell. =/ I natt så klöste Tindra mig på näsan och bet mig överallt, vettefan va hon hade för damp. Jag fick iaf damp tillbaka och körde henne ifrån mig =) hehe! AJA, HEJ!
Puss   <3 fredrik
/cisi


image8
image9


There's nothing i could say to you
nothing i could ever do to make you se
what you mean to me...
All the pain, the tears I cried
still you never said goodbye
and now i know
how far you'd go

I know I let you down
but it's not like that now
this time I'll never let you go


I will be, all that you want
and get myself together
Cause you keep me from falling apart
All my life, I'll be with you forever
to get you through the day
And make everything okay...

You're the one thing I got right
the only one i let inside
now i can breathe, cause you're here with me

Cause without you I can't sleep
I'm not gonna ever, ever let you leave
you're all I've got, you're all I want
And without you I don't know what I'd do
I van never, ever live a day without you
Here with me, do you see

YOU'RE ALL I NEED
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0