Hejehhhhh 27/10

Idag har jag varit en sväng på stan för att vi skulle köpa en present till Marie och Tom som fyller år imorgon. Vi hittade inte de vi skulle köpa men vi köpte något annat. Sedan så skulle jag byta min tröjja men de lyckades vi inte heller göra,så sen ringde fredrik till migför å säga att han skulle komma nu. HAHAå jag skyndade mig hem och han tog sig sin tid så jag stressade i onödan.
Men nu är jag hemma och han är hemma hos mig. hihi mysigt. Mamma har dragi't igen.:o
Vi myser bara på som vanligt, hihi :DSka försöka se på VHS sen ;p och jag är lite sugen på att äta något nu, hehe. :D Nu är iaf praktiken slut, skönt! Nu så äre lov istället :) Skööööööööööööööööööööönt , nu ska jag försöka göra något med fridrik hihi,
hejdå <3



    jag heter fredrik jag hatar bloggar. ingen bryr sig om vad folk skriver, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0